неделя, 7 март 2010 г.

Искам да съм муза. Искам да съм муза на някой творец-художник, музикант, поет.... Искам да бъда неговия велик идеал, неговата съвършенна цел. Искам аз да бъда неговата мисия. Да обезсмърти себе си чрез мен. Да остави своя отпечатък с моя лик във времето и пространството. Искам да ме кара да се чуствам прекрасна, феерична, женствена, боготворена! Искам да се опиянява от аромата ми и да се потапя в блаженна наслада от допира ми. Искам да пропада в очите ми , да се дави в чуството си към мен. Искам да съм муза. Искам да ме обича както се обича картина, както се обича небето, както се обича топлия бриз. Искам той да е моя творец, да ме види,да прогледне в мен, през мен, да ме създаде и да ме направи безсмъртна. Аз ще съм просто образ, а той ще бъде душата. Искам да ме твори и пресъздава наново и наново, да ме убива само за да ме възвръща по-добра и по-перфектна. Искам аз да съм неговия опият, крепителят на силата. Искам да сме като прашинките плаващи из топлия въздух в мрачна , тиха стая с процеждащ се лъч слънчева светлина, дошъл да търси нас за да ни освети в цялото ни застинало във времето изящество и богоподобност. Искам да ме докосва с мисъл, да ме изцежда с желание. Да диша чрез мен, да гледа чрез мен, аз да съм неговата малка вселена, а той моя голям космос.
Искам да съм склуптора на Микеланджело, картина на Вермеер, стихотворение на Славейков....искам да съм музиката в ушите на моя творец, искам да съм изкуство.
Photobucket

Няма коментари:

Публикуване на коментар