събота, 19 юни 2010 г.

Не мога да спя. Очевидно е , че явно е видимо, че проблематиката около.....за какво говорех? Трябва да пия повече бира. Обичам да слушам музика. И отгоре на всичко съм и музикален помияр. Избива ми на псевдо индивидуални подвизи и сълзливи френски драми, подтикващи всичко това. Дърта съм да му V§Ц майката. Още 10 години и може да съм официално нежелан и недопустим милф хах ( ача чакай, милфовете бяха само арните лелки ай?). Та нееееееее.....знам! Лято е ......хубаво ми е , щото шляпам през нощите наляво -надясно през по-голямата част от времето и се чувствам неузнаваемо свободна и нихилистично помазана за нек`ви....прекрасни , дъъъъъъъълги часове! И после след като съм out of space drunken master sucker, и едвам се довлача до нас геройската с мисълта за топла постеля и другарски прът......аз не мога да заспя! Fuuuuuuuuuuuuuuuuck! А и другарският прът е някъде по незнайни земи, далеко по Скандинавски (к`во?) маршрути!
Не съм сигурна к`мо точно искам да кажа, но мисля , че то е , че нищо не искам да кажа....и дори не ми се пише май, но не съм много сигурна! Хахаххахахах.....уф първият признак за развиваща се шизофрения е да си се хилиш сам на безумията си. Навън вали. Много приятен звук на разбиващи се парченца вода в асфалта....и клоните..ииииииии малко от малко и нек`ва останала пръст незастроена! И въздуха е хубав. И май трябва да започна да си водя дневник.



забравих да ви кажа, че всички сте супер грозни негри!

2 коментара:

  1. С проблема със заспиването добави още един в списъка. :) Смятам, че от хаотичните промени във времето или поне то е най-лесно за оправдание. А това за негрите го приемаме като комплимент в стремежа си да добавим по-тъмен тен през лятото. :Р

    ОтговорИзтриване
  2. хаха стойте си бели бре :P по-красиви ще сте
    долу всички солариуми, да живеят чадърите и сламените шапки!

    ОтговорИзтриване