вторник, 8 юни 2010 г.

Аз вярвам в силата на красотата. Не онази "вътрешната","душевната","моралната" красота. И в нея вярвам, но определено не толкова настойчиво и обсебено, колкото в буквалната, физическа , женска красота. Аз вярвам и винаги ще настоявам, че тя e skin deep. Ще настоявам, че е дар да я притежаваш и никога не трябва да я омаловажаваш, защото тя е най-силното оръжие, най-мощния коз. Обичам да гледам красиви неща, особено много обичам да гледам красиви жени. Хората са дарени с уши, за да се наслаждават на звуците, с нос за да се опияняват от ароматите, с очи за да се възхищават от гледките. Красотата е относително понятие и това, което e красиво за мен, може да не е за теб и него, но красотата се проявява в различни форми, за различните възприятия и винаги трябва да се почита и зачита. Аз бих си откъснала левия крак,дясната ръка, мозъчната мембрана, ретините и далака за да бъда въплъщение на това, което аз възприемам за красиво,но човек винаги иска това, което няма и не оценява това, което има. Трябва да намерим очите ,които ще ни дарят отражението за което даваме мило и драго. Оплитам се в ненужни обяснения и разсъждения. Просто искам да кажа, че много обичам красивите неща. Вероятно съм закърмена материалистка и нарциска. Can`t help it, don`t even want to!
p.s:ако има магически, извънземни или фентъзи сили някъде из Вселенските дебри на Космоса transform me into this!----------
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Някои хора са противоестествено красиви!Чак ти идва да се гръмнеш!

Няма коментари:

Публикуване на коментар